شما اینجا هستید

آخرین خبرها » منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون به ۲۷۰ هزار میلیارد ریال رسیده است

منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون به ۲۷۰ هزار میلیارد ریال رسیده است

🔸مدیر عامل بانک توسعه تعاون نقش شعب استان تهران در موفقیت این بانک را قابل ملاحظه دانست.

🔸حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی نشست با مدیر و معاونین استان تهران اظهار داشت: منابع بانک توسعه تعاون در حال حاضر ۲۷۰ هزار میلیارد ریال است و با توجه به گستردگی فعالیت توسعه ای بانک ضروری است منابع دائما در حال افزایش باشد.

🔸وی افزود: خدمات بانکی و فعالیت توسعه‌ای بانک توسعه تعاون در سراسر کشور با سطح گستردگی بالایی در حال ارائه است و استان تهران نیز جایگاه خاصی در این گستره جغرافیایی دارد.

🔸مهدیان گفت: راهبرد بسیاری از بانک‌ها تمرکز ارائه عمده خدمات در شهرهای بزرگ است و البته بانک توسعه تعاون با توجه به رسالت و ماموریت خاص، علاوه بر ارائه خدمات شایسته در شهرهای بزرگ، دامنه خدمات جغرافیایی را به اقصی نقاط کشور گسترده نموده است.

🔸مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: در مقطع کنونی منابع سپرده ای این بانک به میزان ۲۷۰ هزار میلیارد ریال رسیده است و راهبرد بانک بر این است با گستره کیفی خدمات در استان تهران و سایر شهرها شاهد رشد چشمگیرتر در تجهیز منابع بانک و به تبع آن فعالیت توسعه ای در سطح کشور باشیم.
مهدیان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور سازمان های دولتی و دفاتر شرکت های خصوصی در استان تهران و نقدینگی بالای موجود در این استان و با توجه به نیاز تعاونگران حاضر در استان تهران به خدمات توسعه‌ای، نیاز بر این بوده که شعب بانک توسعه تعاون در استان تهران و شهر تهران با امکانات و آمادگی بالا در صحنه حضور داشته باشند و بسیاری از نگاه های معطوف به بانک توسعه تعاون متمرکز بر شعب استان تهران می باشد.

🔸وی اضافه نمود: استان تهران از جهت امکان مذاکره و تعامل با دستگاههای اجرایی، تجهیز بهینه منابع، ارائه تسهیلات کارآفرینی گسترده، صدور ضمانت نامه و خدمات تخصصی ارزی با بازار گسترده ای روبرو است و به رغم رقابتی بودن فعالیت بانکی در استان تهران، با اتخاذ تدابیر و نقشه راه موثر و برخورداری بانک از امکانات متنوع الکترونیک و ابزارهای بانکداری دیجیتال، فرصت مناسبی برای نقش آفرینی شعب تهران و بهره مندی از سهم موثر بازار ایجاد گردیده است.

🔸مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: همواره مد نظر بوده است واحدهای صف به ویژه شعب استان تهران از اختیار کافی برای مصوبات تسهیلات و خدمات تخصصی برخوردار باشند تا با سرعت بالاتر و کوتاه نمودن مراحل اداری، خدمات در کمترین زمان به مشتریان ارائه گردد.

🔸وی تصریح نمود: حجم خدمات بانک به نسبت گذشته چند برابر شده است و پرسنل با تمام قوت مشغول بکار هستند و علاوه بر این، میزان نارسایی ها و نقاط ضعف به شدت کاهش یافته است و این نشان دهنده بلوغ سازمانی بانک و توسعه ظرفیت با اتکا به نیروی انسانی توانمند و متخصص است.

🔸مهدیان آگاهی از وضعیت شعب، رسیدگی و توجه به مسائل نیروی انسانی و گرهگشایی از مشکلات را از مهمترین دغدغه های مدیران ارشد بانک عنوان نمود و گفت: آراستگی شعب و زیبایی ظاهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیاری از مخاطبین بانک با نگاه به ظاهر بانک، با قوت اطمینان بالاتر بانک را به عنوان نهاد مالی مورد اعتماد خود برمی گزینند.

🔸وی ارتباط دائمی با واحدهای صف و اطلاع از کمبودها و نارسایی ها را مهم عنوان نمود و گفت: انتظار بر این است واحدهای ستادی نیز پشتیبانی کافی از واحدهای صف را انجام دهند و آیین نامه ها و دستور العمل ها نیز شفاف و راهگشا باشد و و در ارائه طریق و پرهیز از سردرگمی همکاران شعب موثر واقع گردد.

🔸سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به حضور دستگاههای اجرایی انتظار از شعب استان تهران بسیار گسترده است و با تقویت امکانات و نیروی تخصصی ، امکان ارائه خدمات در مقیاس بالاتر به مشتریان حقیقی و حقوقی فراهم می‌گردد.

🔸وی افزود: شعب استان تهران سهم عمده ای در اجرای تقاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت بانک و راهبری بسیاری از طرحهای توانمندسازی تعاونی ها در استان تهران و در ادامه سطح کشور بر عهده دارند.

🔸سعید معادی معاون استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون نیز درادامه گفت: ضمن تاکید بر حمایت از عملکرد ارزشمند پرسنل خدوم، تلاش بر این است با آسیب شناسی و رفع نقاط ضعف، و تقویت امکانات شعب استان، کارآمدی و اثربخشی خدمات در سطح بهنیه به وقوع بپبوندد. وی توجه به ارتقاء خدمات باجه و فراهم سازی مراحل اجرایی تبدیل باجه ها به شعب را اقدامی مهم در جهت تقویت شعب استان تهران اعلام نمود.

🔸احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب نیز گفت: توجه ویژه مدیران ارشد به رفع مسائل شعب نشان از اهمیت مشتری مداری و تقویت ارتباطات دوسویه با مشتریان و ارائه خدمات بهینه به تعاونگران و جامعه هدف است.

🔸یونس کلانتری رئیس اداره کل امورمشتریان و توسعه بازار نیز خاطر نشان کرد: فرآیندهای گسترده ای جهت تقویت ارتباطات استان تهران با اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین راهکارهای موثر با تکیه بر محصولات نوین و توسعه ای بانک در نظر گرفته شده است و در کوتاه مدت با اجرای این تدابیر، بهبود مستمری در عمکرد شعب سراسر کشور به ویژه تهران قابل مشاهده است.

🔸در این جلسه محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران توجه به جانشین پروری، اعتماد به نیروهای جوان و شجاع و ایجاد ساختار منظم جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان از راهبردهای این مدیریت بیان نمود و در ادامه نیز محمدرضا حیدری معاون مالی و ارزی، حمید توکلیان معاون اعتباری و حقوقی و سید احمد ابراهیم نیا معاون اداری و پشتیبانی استان توضیحات کاملی در خصوص عملکرد استان و راهکارهای توسعه خدمات ارائه دادند.

#بانک_توسعه_تعاون #تهران #مدیرعامل_بانک_توسعه_تعاون #مهدیان #حجت_اله_مهدیان #نیروی_انسانی #مشتریان_حقیقی #خدمات_بهینه

آدرس کوتاه شده: https://ttbank.ir/s/mfabxax

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نسل برنا | پایگاه خبری