تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 16:05
کد خبر : 25045

آشنایی با ویژگی های بانکداری مدرن در بانک ایران زمین

  فاطمه نعیم بسیاری از فعالان اقتصادی می‌توانند کسب و کار خود را با استفاده از خدمات بانکی مدرن متحول کنند اما این کار بدون شناختن ویژگی های یک بانک مدرن میسر نیست. به گزارش نسل برنا، آشنایی با ویژگی های بانکداری مدرن می‌تواند شما را به بانکی که از این ویژگی ها بهره مند

 

فاطمه نعیم

بسیاری از فعالان اقتصادی می‌توانند کسب و کار خود را با استفاده از خدمات بانکی مدرن متحول کنند اما این کار بدون شناختن ویژگی های یک بانک مدرن میسر نیست.

به گزارش نسل برنا، آشنایی با ویژگی های بانکداری مدرن می‌تواند شما را به بانکی که از این ویژگی ها بهره مند است، هدایت کند. ضمنا این آشنایی می تواند یک مسیر ریلی قابل اعتماد بسازد و قطار کسب و کار شما از روی این ریل به سوی موفقیت، درآمد و سود بسیار بالا حرکت کند.

اگر به عنوان یک فعال اقتصادی شما مشتری یک بانک مدرن که خدمات نوینی ارائه می دهد نباشید در میان انبوهی از امور بانکی دست و پاگیر دست و پا خواهید زد و فرصت رشد کسب و کار شما بدون آن که تسهیلات و خدمات و گزارش های مالی لازم در زمان مناسب به شما ارائه شود، از دست خواهد رفت.

بانک ایران زمین، بانکی است که بسیاری از فعالان اقتصادی و اهالی کسب وکار، امور بانکداری آن را مطابق با رویه های مدرن بانکداری دنیای امروز می دانند و به همین دلیل به مشتریان این بانک تبدیل شده اند. در ادامه سه ویژگی مهم بانکداری مدرن در بانک ایران زمین را مرور می کنیم.

 

  1. یکپارچه سازی داده ها و امنیت بالا

بانک ایران زمین با پلتفرم‌های بانکداری متمرکز، به‌ صورت همزمان مدیریت داده‌ها را قابل مدیریت و یکپارچه کرده و امنیت فرایند بانکداری را افزایش داده است. با دراختیارداشتن داده‌های تلفیقی که شامل داده‌های مشتری، داده‌های تجاری و داده‌های تراکنشی بانک هستند، بانک می تواند امنیت داده ها را به نحو مطلوبی تامین کند.

 

  1. احراز هویت مدرن

در بانکداری سنتی، احراز هویت مشتری یکی از سخت‌ترین وظایف بانکداری است. اما نرم‌افزارهای بانکداری مدرن بانک ایران، این فرایند را بسیار ساده کرده اند. در این بانک از بروکراسی اداری و تأیید چند مرحله‌ای مدارک مشتری خبری نیست. تمامی فرایند با چند کلیک و به ‌صورت کاملا دیجیتالی تکمیل می ‌شود.

 

  1. استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات

استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات و تکنولوژی و سیستم بانکداری در بانک ایران زمین کار مشتریان این بانک را راحت کرده است. این امر، یعنی دسترسی آسان مشتریان بانک به خدمات بانکی. بانک ایران زمین به کمک تکنولوژی ارتباطات توانسته است در ساعات ارائه خدمات بانکی تحول آفرینی کند. به این معنی که مشتریان این بانک می توانند در هر ساعت، صورت حساب‌های خود را چک کرده، مبلغ پول خود را کنترل و از خدمات دیگر بهره مند شوند. در نتیجه مشتریان بانک ایران زمین دیگر هرگز نیازی به ماندن در صف های طولانی برای امور بانکی را ندارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.